Terugbetaal- en retourneringsbeleid

(Return and refund policy in English below)

Overzicht

Dit is het restitutie- en retourbeleid van Jeau’s Kraam & Cadeaux, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel met KVK-nummer: 64032876.

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten en ongeopend zijn. Gesealde producten mogen niet geopend zijn.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen
  • Hygiëne producten

Om uw retourzending af te ronden, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop alstublieft niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met duidelijke gebruikssporen
  • Cd, dvd, VHS-band, software, videogame, cassettebandje of vinylplaat die is geopend.
  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of er ontbreken onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Annuleren Van Bestelling

Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren tot het moment dat deze is verzonden. Indien deze al is verzonden dan zult u de bestelling retour moeten sturen indien u besluit dat u de bestelling niet meer wilt. De daarbij horende onkosten zijn voor uw rekening.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via {emailadres}.

Verkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Omruilen en/of vervangen

Wij vervangen artikelen alleen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@jeaus.nl en stuur je artikel naar: Jeau’s Kraam & Cadeaux, Laan van Vlaanderen 217, 1066JL Amsterdam.

Cadeaus / Cadeaux

Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeautegoed ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om het later aan jou te geven, sturen we het geld terug naar de cadeaugever en zij zullen nagaan of je het hebt geretourneerd.

 

Retour Sturen Verzending

Om uw product te retourneren, dient u uw product te sturen naar: Jeau’s Kraam & Cadeaux, Laan van Vlaanderen 217, 1066JL Amsterdam.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@jeaus.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

 

(English)

Overview

This is the refund and return policy of Jeau’s Kraam & Cadeaux, registered with the Chamber of Commerce with Chamber of Commerce number: 64032876.

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at info@jeaus.nl.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at info@jeaus.nl and send your item to: Jeau’s Kraam & Cadeaux, Laan van Vlaanderen 217, 1066JL Amsterdam.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: Jeau’s Kraam & Cadeaux, Laan van Vlaanderen 217, 1066JL Amsterdam.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at info@jeaus.nl for questions related to refunds and returns.

0
No products in the cart